pasek menu został przypięty do góry ekranu

Internet - FAQ

Pytania i odpowiedzi na najczęściej pojawiające się problemy

To proste – wejdź na stronę speedtest.compower.pl i kliknij przycisk Start. W przypadku łącza stacjonarnego najlepsze wyniki osiągniesz poprzez połączenie przewodowe Twojego komputera z routerem, jest ono stabilne i nie jest przez nic zakłócane a Twój komputer jest szybki i cechuje go duża wydajność. Pamiętaj, aby przed rozpoczęciem testu prędkości wyłączyć wszystkie aplikacje, które obciążają Twoje łącze i komputer. Niektóre aplikacje lub programy antywirusowe, firewall mogą mieć negatywny wpływ na wynik pomiaru. Upewnij się też, że inni użytkownicy nie korzystają z internetu w trakcie testu. Jeśli wykonujesz test poprzez połączenie Wi-Fi należy pamietąć, że wynik jest uzależniony od standardu karty sieciowej Wifi w Twoim urządzeniu, typu routera oraz jego umiejscowienia, od zakłóceń wywoływanych przez inne sieci WiFi w Twoim otoczeniu.
Po sprawdzeniu możliwości technicznych dla Państwa miejsca zamieszkania, zamówienie na przygotowanie umowy można złożyć poprzez formularz dostępny na naszej stronie www albo dzwoniąc na numer infolinii operatora pod numerem telefonu 507-198-994 lub 507-198-995 oraz w salonie obsługi klienta.
Dostępność usług w Państwa miejscu zamieszkania można sprawdzić na naszej stronie www albo dzwoniąc na numer infolinii operatora pod numerem telefonu 507-198-994 lub 507-198-995. Zasięg i dostępności naszych usług stale się powiększa, w przypadku gdy nasza firma nie jest obecnie dostępna w Państwa lokalizacji, zachęcamy do częstego odwiedzania naszej strony www.
Do podpisania umowy potrzebny jest dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport. Jeśli lokal jest podnajmowany wymagana jest pisemna zgoda własciciela na wykonanie instalacji.
Po sprawdzeniu możliwości technicznych dla Państwa miejsca zamieszkania, czas oczekiwania na instalację to minimum 3 dni robocze, gdyż o tym fakcie musimy powiadomić zarządcę budynku.
Instalator rozpoczyna wizytę od sprawdzenia obecnej instalacji w lokalu, a w razie jej braku łączy lokal z instalacją na klatce schodowej. Kolejny krok to podłączenie urządzeń takich jak komputer, router lub dekoder do kabla z sygnałem sieci Compower. Po odpowiednim podłączeniu instalator aktywuje usługi i sprawdza czy wszystkie urządzenia działają poprawnie. Ostatnim etapem jest potwierdzenie poprawności wykonania instalacji i podpisanie przez Klienta umowy lub aneksu.
Dostęp do internetu realizowany jest w standardzie ethernet z wykorzystaniem kabla (skrętki) UTP kategorii 5e lub bezprzewodowo w technologii WiFi. Aby odbierać sygnał internetu, Twój sprzęt powinien być wyposażony w kartę sieciową z gniazdem RJ-45 lub kartę WiFi do odbioru sygnału bezprzewodowego.
Rozliczenia za usługę dostępu do internetu będziesz otrzymywać co miesiąc dostarczaną przez pocztę lub kuriera do swojej skrzynki pocztowej.
Nie, firma Compower korzysta z innej technologii. Routery wykorzystywane w sieci Neostrada/Netia wyposażone są w modem ADSL/xDSL z gniazdem WAN zgodnym ze złączem RJ-11 (łącze telefoniczne). Router podłączany do sieci Compower powinien być zgodny ze standardem Ethernet wyposażonym w gniazdo WAN ze złączem RJ-45.


Wybierz dogodny sposób kontaktu z nami